להתעדכן, ללמוד, ליישם – מגזין תוכנית עסקית של חברת GONOGO
על תוכנית עסקית ורציונליות
חשוב מאוד לשמור על גמישות מחשבתית, לא לאבד את הראייה הביקורתית ואת יכולת השיפוט. על תוכנית עסקית ורציונליות רציונאליות היא האופן שבו בני אדם מתבוננים ומנתחים את המציאות על פי עקרונות הגיוניים. קבלת החלטה רציונלית משמעה קבלת ההחלטה הטובה ביותר במצב הקיים. רובנו מחשיבים עצמנו כאנשים רציונלים, במיוחד בכל הנוגע להחלטות כלכליות, אך מחקרים שנערכו […]
מה התוכנית העסקית של facebbok?
חשוב מאוד לשמור על גמישות מחשבתית, לא לאבד את הראייה הביקורתית ואת יכולת השיפוט. מה התוכנית העסקית של facebbok? מי מאתנו לא מכיר את פייסבוק? קשה להאמין שיש אדם בעולם המערבי שלא שמע את המילה 'פייסבוק' לפחות פעם אחת בחייו. הרשת החברתית האינטרנטית המפורסמת נוסדה ע"י ארבעה חברים בשנת 2004, כאשר "המוח" מאחורי העניין הוא […]
התמודדות עם סכנות בשלשה שלבים במהלך כתיבת תכנית עיסקית
חשוב מאוד לשמור על גמישות מחשבתית, לא לאבד את הראייה הביקורתית ואת יכולת השיפוט. התמודדות עם סכנות בשלשה שלבים במהלך כתיבת תכנית עיסקית במהלך כתיבתה של תכנית עיסקית, כשפונים לניתוח חיצוני של עסק, חייבים להביא בחשבון את האיומים שמצפים לנו מהתנהגות השוק, הצרכנים, המתחרים, המדיניות הממשלתית וגורמים נוספים. ניתוח של הגורמים החיצוניים יספק לנו את […]
על איזה החזר השקעה בתוכנית העסקית אתה מדבר בדיוק?
חשוב מאוד לשמור על גמישות מחשבתית, לא לאבד את הראייה הביקורתית ואת יכולת השיפוט. על איזה החזר השקעה בתוכנית העסקית אתה מדבר בדיוק? כל ניתוח כלכלי/עסקי במסגרת הכנת תוכנית עסקית אינו יכול להתבצע ללא התייחסות לסביבה העסקית אשר בה פועל העסק. על פי מודל חמשת הכוחות של פורטר ניתוח הסביבה העסקית בה פועל העסק צריך […]
שניים עשר טיפים ליזם הנמרץ לקראת כתיבת תוכנית עיסקית
חשוב מאוד לשמור על גמישות מחשבתית, לא לאבד את הראייה הביקורתית ואת יכולת השיפוט. שניים עשר טיפים ליזם הנמרץ לקראת כתיבת תוכנית עיסקית מגיע יזם עם רעיון נהדר, שנייה לקראת כתיבת תוכנית עסקית, יש פידבק חיובי מהח'ברה ומודל עסקי שהורדנו מהאינטרנט שיושב בול על הרעיון. זה כל כך טוב, שתוך שנה מסיום הפיתוח כבר קונים […]
אז איך בעצם בונים תחזית הכנסות בתוכנית עסקית?
חשוב מאוד לשמור על גמישות מחשבתית, לא לאבד את הראייה הביקורתית ואת יכולת השיפוט. אז איך בעצם בונים תחזית הכנסות בתוכנית עסקית? בניוזלטר הקודם עסקנו במדיניות תמחור, שקשורה באופן ישיר לתחזית המכירות, הפעם ננסה להבין איך מגיעים לביקוש, זאת אומרת, איך בונים תחזית מכירות בתוכנית העסקית. ניתוח תחזית מכירות של חברה נבנה באחת משתי דרכים: […]
כמה אתם שווים?
חשוב מאוד לשמור על גמישות מחשבתית, לא לאבד את הראייה הביקורתית ואת יכולת השיפוט. כמה אתם שווים? לאחרונה, ביצענו הערכת שווי למסעדה. הערכנו את השווי של המסעדה כעסק חי לפי שיטת תזרים המזומנים המהוון (DCF) בכ-3 מיליון ₪. לרוכש הפוטנציאלי, שהינו לקוח שלנו, ישנם יתרונות תחרותיים רבים ומגוונים ברכישת המקום אותם להערכתו הוא יהיה מסוגל […]
המודל העסקי המרכזי באינטרנט מהקמתו ועד היום הוא פרסום
חשוב מאוד לשמור על גמישות מחשבתית, לא לאבד את הראייה הביקורתית ואת יכולת השיפוט. המודל העסקי המרכזי באינטרנט מהקמתו ועד היום הוא פרסום המודל העסקי המרכזי באינטרנט מהקמתו ועד היום הוא פרסום. פרסום בבאנרים, AdWords, דפים שנפתחים ושלל צורות פרסום אחרות. ישנם אתרים שעובדים על מודלים עסקיים אחרים כגון אחוז ממכירות או תשלום עבור שירותים, […]
תוכנית עיסקית לאתר פורנו
חשוב מאוד לשמור על גמישות מחשבתית, לא לאבד את הראייה הביקורתית ואת יכולת השיפוט. תוכנית עיסקית לאתר פורנו הפורנוגרפיה הועלתה לדפי האינטרנט כבר בשנות ה-80. אולם, ההקמה של הרשת העולמית World Wide Web)) בשנת 1991 ופתיחת הרשת לציבור הרחב גרמו לשגשוג של תעשיית הפורנו האינטרנטית. הפורנוגרפיה מופצת ברחבי האינטרנט בדרכים שונות, כאשר הדרכים הפופולאריות ביותר […]